منتدى طلبه كليه هندسه اسوان
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى طلبه كليه هندسه اسوان

المنتدى الهندسى الترفيهى الجديد

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

طلب من MISS ICE

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Queen
مشرفة قسم شئون حوّاء
مشرفة قسم شئون حوّاء
Queen

طلب من MISS ICE Empty
مُساهمةموضوع: طلب من MISS ICE   طلب من MISS ICE Icon_minitimeالخميس مايو 01, 2008 4:00 pm

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

انا كنت عايزه اطلب منك طلب ياريت تقوليى معلومالت عن قسم عماره وايه رائيك فيه وادخله ولا لا

شكرا مقدما
Miss_Ice
مشرفة قسم عـمـــاره
مشرفة  قسم عـمـــاره
Miss_Ice

طلب من MISS ICE Empty
مُساهمةموضوع: رد: طلب من MISS ICE   طلب من MISS ICE Icon_minitimeالسبت مايو 03, 2008 9:35 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أولا قسم عمارة لذيذ جداااااااااا يا جماعة بس للي يكون داخله حابب اللي هيعملو جدا مش هرب من مدني وكهربا
وبعدين قسم عمارة عايز الغاوي رسم طحن وعندو استعداد يقعد من 3 ل 6 ساعات رسم في رست في النص طبعا ويكون عندو شوية تخيل وحس فني شوية لان اساس القسم مادة اسمها التصميم المعماري ودي لازم يكون عندك طولة بال لان التصميم مش بيطلع من اول مرة اكيد
بس القسم في شوية عيوب انو مفيش دكاترة خالص ولا حتي رئيس قسم كلهم منتدبين من اسيوط فدة في حد ذاته ممل جدا لان تعاملنا كله تقريبا بيكون مع المعيدين وما ادراك ما المعيدين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بس اهو بنحاول معاهم عشان في الاول وفي الاخر حابين اللي بنعملوا
واهم حاجة الصبر حتي دايما يقولوا علي بتوع عمارة دماغ علي طول
وايام لمشاريع تنسي نفسك طبعا من الصبح لغاية 10 بالليل علي الاقل زي اليومين دول
بس القسم الذ ما فيه الدفعة وتعاونها مع بعض لان تقريبا محدش يقدر يشتغل لوحدو واحلي حاجة برضو ان كلنا اخوات وعاملين زي ما نكون في مدرسة ابتدائي كدة نظهر مع بعض ونختفي مع بعض والحمد لله تقديراتنا جميلة جداااا وبنلاقي التعب الي بنتعبه خلال السنة لا اعمال السنة تقريبا 75% من درجة اي مادة يعني احنا كدة بندخل امتحان اخر السنة تادية واجب مش اكتر ومدام بتسلمي لوحاتك طول السنة فانتي كدة ناجحة مرتاحة بغض النظر عن درجات الوحات
وربنا يكرم الجميع ويوفقكم وبقول تاني القسم عايز الصبررررررررررررر مش اكتر.............
وشكرااااااااااااااااااااا
Queen
مشرفة قسم شئون حوّاء
مشرفة قسم شئون حوّاء
Queen

طلب من MISS ICE Empty
مُساهمةموضوع: رد: طلب من MISS ICE   طلب من MISS ICE Icon_minitimeالأحد يونيو 08, 2008 7:43 pm

الف الف الف شكر ليكى ولاهتمامك بيا وبالرد عليا ولتقديرك ليا متشكره اوى
دكتور ماجد
عــضـو رائـــع
عــضـو رائـــع
دكتور ماجد

طلب من MISS ICE Empty
مُساهمةموضوع: رد: طلب من MISS ICE   طلب من MISS ICE Icon_minitimeالخميس يونيو 12, 2008 10:46 pm

بصراحة يا اخت كوين..انا بمووت بقسم المعماري وكان نفسي ابقى مهندس معماري...لانو فيه فن وابداع..وعايزلو موهبة بالرسم...وشكرا لمسز واي على المعلومات ..وشكرا ..اخوكم ماجد
القيصر
المديرالعام
المديرالعام
القيصر

طلب من MISS ICE Empty
مُساهمةموضوع: رد: طلب من MISS ICE   طلب من MISS ICE Icon_minitimeالجمعة يونيو 13, 2008 12:33 am

شكرا ل كوين
شكرالمسا يس
https://engineers4ever.yoo7.com

طلب من MISS ICE
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الف مبروك ل miss ice على النجاح
» تهنئه ل MISS Y بعيد ميلادها22 -3 -2008