منتدى طلبه كليه هندسه اسوان
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى طلبه كليه هندسه اسوان

المنتدى الهندسى الترفيهى الجديد

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

رساله شعر

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mtrix2010
عضو مميز
عضو مميز
mtrix2010

رساله شعر Empty
مُساهمةموضوع: رساله شعر   رساله شعر Icon_minitimeالسبت مارس 22, 2008 12:06 pm

إهداء إلى شعب مصريا شعبي حبيبي يا روحي يا بيبي يا حاطك في جيبي يابن الحلاليا شعبي يا شاطر يا جابر خواطر يا ساكن مقابر وصابر وعاليا واكل سمومك يا بايع هدومك يا حامل همومك و شايل جباليا شعبي اللي نايم وسارح و هايم وفي الفقر عايم وحاله ده حالاحبك محشش مفرفش مطنش و دايخ مدروخ وأخر أنسطالاحبك مكبر دماغك مخدر ممشي أمورك كده باتكالو أحب اللي ينصب و أحب اللي يكدب و أحب اللي ينهب ويسرق تلالو أحب اللي شايف وعارف و خايف وبالع لسانه وكاتم ما قالو أحب اللي قافل عيونه المغفل و أحب البهايم و أحب البغالو أحب اللي راضي و أحب اللي فاضي و أحب اللي عايز يربي العيالو أحب اللي يائس و أحب اللي بائس و أحب اللي محبط و شايف محالواحبك تسافر وتبعد تهاجر وتبعت فلوسك دولار أو ريالواحبك تطبل تهلل تهبل عشان ماتش كوره وفيلم ومقالواحبك تأيد تعضض تمجد توافق تنافق وتلحس نعالتحضر نشادر تجمع كوادر تلمع تقمع تظبط مجاللكن لو تفكر تخطط تقرر تشغلي مخك وتفتح جدالوتبدأ تشاكل وتعمل مشاكل وتنكش مسائل وتسأل سؤالو عايز تنور و عايز تطور و تعمللي روحك مفرد رجالساعتها حجيبك لا يمكن أسيبك وراح تبقى عبره وتصبح مثالحبهدل جنابك و أذل اللي جابك و حيكون عذابك ده فوق الاحتمالو أمرمط سعادتك واهزأ سيادتك واخلي كرامتك في حالة هزالوتلبس قضيه وتصبح رزيه وباقي حياتك تعيش في انعزالحتقبل ححبك حترفض حلبكحتطلع حتنزل حجيبلك جمااااال
Queen
مشرفة قسم شئون حوّاء
مشرفة قسم شئون حوّاء
Queen

رساله شعر Empty
مُساهمةموضوع: رد: رساله شعر   رساله شعر Icon_minitimeالسبت مارس 22, 2008 12:41 pm

مش عارفه اضحك ولا ابكى
امبراطور الرومانسية
عــضـو رائـــع
عــضـو رائـــع
امبراطور الرومانسية

رساله شعر Empty
مُساهمةموضوع: رد: رساله شعر   رساله شعر Icon_minitimeالخميس أبريل 03, 2008 1:53 am

فعلا والله يا انسة MISS Y حاجه تحير

انا كرهت البلد دى بمشاكلها

انا باذن الله اول ما اخلص تعليمي هنقل اشتغل في اي بلد غير دي

المثل بيقول ابعد عن الفقر و غنيله

تحياتي

امبراطور الرومانسية

رساله شعر
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» لا تتعب نفسك بالبحث ::: هنا أكثر من 1.000.000 مليون رساله لكافة المواضيع