منتدى طلبه كليه هندسه اسوان
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى طلبه كليه هندسه اسوان

المنتدى الهندسى الترفيهى الجديد

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اقتراح مفيد فارجو من الكل الدخول

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
AlExAnDeR
عـضـو اســاسى
عـضـو اســاسى
AlExAnDeR

اقتراح مفيد فارجو من الكل الدخول Empty
مُساهمةموضوع: اقتراح مفيد فارجو من الكل الدخول   اقتراح مفيد فارجو من الكل الدخول Icon_minitimeالثلاثاء مارس 18, 2008 3:39 pm

السلام عليكم3

بسم الله 2

لو سمحتو يا جماعه احنا عايزين نكبر المنتدي من ناحيه الاعضاء والمواضيع فياريت كل عضو موجود في المنتدي يحاول يبذل جهد ويدعي الناس للمنتدي وياريت كل واحد عنده فكره تنفع النتدي ياريت يقوله علشان لو كويسه حنفذه لو مش كويسه حنتناقش فيها مع بعض ونقول ايه عيبها فياريت كل واحد عنده فكره يقولها وشكرا لكم
http://www.allah.com
دكتور ماجد
عــضـو رائـــع
عــضـو رائـــع
دكتور ماجد

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح مفيد فارجو من الكل الدخول   اقتراح مفيد فارجو من الكل الدخول Icon_minitimeالإثنين مارس 24, 2008 1:29 am

السلام عليكم ايها السادة بس عندي مقترح بسيط اوي هو استحداث قسم يعني بالفلسفة وعلم النفس لانهما علمان مهمان جدا لان الفلسفة تعتبر قاموس الحياة وعلم النفس قاموس الانسان....وكذلك اقترح انشاء ساحة عامة بيشارك فيها كل من لديه موضوع عام للمناقشة وبعدين يفند من قبل المشرفين الى الاقسام الاخرى وشكرا...ماجد|صديق الرياضيات
القيصر
المديرالعام
المديرالعام
القيصر

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح مفيد فارجو من الكل الدخول   اقتراح مفيد فارجو من الكل الدخول Icon_minitimeالثلاثاء مارس 25, 2008 1:08 am

ماجد كتب:
السلام عليكم ايها السادة بس عندي مقترح بسيط اوي هو استحداث قسم يعني بالفلسفة وعلم النفس لانهما علمان مهمان جدا لان الفلسفة تعتبر قاموس الحياة وعلم النفس قاموس الانسان....وكذلك اقترح انشاء ساحة عامة بيشارك فيها كل من لديه موضوع عام للمناقشة وبعدين يفند من قبل المشرفين الى الاقسام الاخرى وشكرا...ماجد|صديق الرياضيات
بالنسبه لقسم علم النفس سف يتم دراسه الامر ويتم انشائه
انا الساحه العامه فى موجوده فعلا لكن باسم مختلف الا وهو الحوار العام
شكرا لاقتراحاتك يا دكتور
https://engineers4ever.yoo7.com
امبراطور الرومانسية
عــضـو رائـــع
عــضـو رائـــع
امبراطور الرومانسية

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح مفيد فارجو من الكل الدخول   اقتراح مفيد فارجو من الكل الدخول Icon_minitimeالأربعاء مارس 26, 2008 11:02 pm

بصراحه انا موافق على موضوه اضافة قسم للفلسفة و علم النفس

بس بشرط تكون انت مسئول عنهم يا دكتور / ماجد ولغايه ما يقف القسمين على رجليهم

وده رايي ولكم جزيل الشكر

تحياتي

امبراطور الرومانسية
دكتور ماجد
عــضـو رائـــع
عــضـو رائـــع
دكتور ماجد

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح مفيد فارجو من الكل الدخول   اقتراح مفيد فارجو من الكل الدخول Icon_minitimeالأحد أبريل 06, 2008 3:20 pm

انا مستعد ان اكون مسؤول عليه يا امبراطور..انا في خدمة الجميع...يا ريت القسم يطرح افكار فلسفية للاعضاء ...حتى لو تكون بسيطة...عايزين ابداع ...لاني اعتقد ان الانسان يملك طاقة هائلة مخزونة..واحنا عاوزين نطلع هذه الطاقة...ممكن تقول اي شيء يدور في فكرك..لا تخاف من النقد...قول انت الي تشعر فيه بالضبط..قول الحقيقية..انا طرحت بعض الافكار..في ابداعات الاعضاء..هي فعلا حسيت فيها...وانا مستعد للنقد بكل رحابة صدر...وشكرا يا اعزائي واحبتي واخواني..دكتور ماجد
دكتور ماجد
عــضـو رائـــع
عــضـو رائـــع
دكتور ماجد

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح مفيد فارجو من الكل الدخول   اقتراح مفيد فارجو من الكل الدخول Icon_minitimeالأحد أبريل 06, 2008 3:22 pm

شكرا يا قيصر على ردك فيما يخص الساحة العامة..وتقبل خالص حبي..اخوك دكتور ماجد

اقتراح مفيد فارجو من الكل الدخول
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اقتراح
» اقتراح
» اقتراح هام ... تغيير اسم المنتدى شارك برأيك؟؟
» مشترك جديد الرجاء الدخول
» اسئله صريحه مولعه ارجو الدخول